Workshops

Willem van Boekel - Workshops

Eenmalige training

Een workshop zie ik als een eenmalige training waarbij de theorie die je leert, meteen in de praktijk wordt gebracht. Eigenlijk beschouw ik alles wat ik doe voor mijn klanten als workshops. Een lezing bestaat bij mij naast theorie, bijvoorbeeld ook voor een groot deel uit interactie en het doen van oefeningen. Tijdens een workshop zorg ik vooraf voor heldere doelen, leerpunten, en het opstellen van meetbare resultaten. Mijn klanten vinden het prettig dat het tempo stevig is, dat er veel humor inzit en dat ik op een liefdevolle manier direct en confronterend kan zijn. Aan het eind van de workshop zijn de deelnemers geïnspireerd om het geleerde toe te gaan passen in de praktijk en om nieuwe wegen in te slaan.

Aanbod Workshops

  • Persoonlijk leiderschap; verantwoordelijk zijn voor je gedrag.
  • Verbinding maken met collega’s op meerdere niveau’s.
  • Verbinden met je klant; maak van je klant een ambassadeur.
  • Feedback geven; gebaseerd op geweldloze communicatie.
  • Omgaan met verandering bij reorganisatie, fusie of overname.
  • Omgaan met weerstand voor leidinggevenden.
  • Authentiek en levendig presenteren.
Willem van Boekel - Workshops

Zullen we kennismaken?

Wil je één van bovenstaande workshops inzetten? Of wil je een workshop op maat? Neem contact op via mail: info@willemvanboekel.nl of telefonisch: 06-29348889.

Wat enthousiaste klanten over me zeggen

Karin van Susante – Marketing Director – @ Coloplast

“Willem heeft een inspirerende workshop gegeven tijdens onze (Coloplast) national sales meeting in oktober. Ons thema was “samen vooruit” en Willem is op een ludieke manier aan de slag gegaan met ons team van ongeveer 50 mensen. Met leuke voorbeelden, vragen en veel interactie werden we meer bewust gemaakt van ons eigen gedrag en dat van de ander. Soms wordt je beperkt door je eigen beliefs en aannames. Maak echte verbinding met elkaar en zie het positieve in jezelf en in de ander! Na de workshop van ca. 2,5 uur hadden we een echte “CAN DO” mentaliteit in het team dat een mooie basis was voor de rollenspellen en training die we de dag erna hebben gedaan. Bedankt Willem!”

Arina Rengelink – Marketing & Com. Manager @ Laudame Financials 

“LEER, VERANDER, VERBETER Dat was het thema van de tweede Laudame Financials Leerdag. Eén van de sprekers was Willem van Boekel die ons in een uitermate vermakelijk uur meenam in de wereld van het anders denken. Van interessante voorbeelden tot hilarische oefeningen en van goede gesprekken met collega’s tot lachen om de ‘slechtste slagzin van de dag’. Het enthousiasme van Willem was aanstekelijk en na een uur liep iedereen met een grote glimlach de ruimte weer uit. Een aanrader!”

Marlies Scheepens – Marketing Manager @ T-Mobile

“Willem heeft tijdens het afdelingsuitje van onze marketingafdeling op een zeer leuke, humoristische en soms (licht) confronterende manier mij en mijn collega’s aan het denken gezet. Los komen van ‘ja maar’ en de verschillende niveaus waarop je met elkaar kunt communiceren werden plenair en in kleinere teams geoefend. Binnen de afdeling zijn we sinds kort gestart met Agile werken, voor de net geformeerde squads was deze sessie met Willem dan ook zeker een welkome aanvulling en heeft absoluut een bijdrage geleverd aan de onderlinge verbondenheid en vertrouwen!”